Урок фізвиховання в 1-Б класі
«Виступ вчителя фізичної культури початкових класів
Коновалової Т.М.
на педраді 26.03.2018 р.»
Тема:Рухова
активність дітей, з використанням елементів між предметних зв’язків.
Дитинство–це щоденне відкриття навко лишного
світу, пізнання природи, людини,суспільства.
«Познавательная,двигательная активность детей должна
быть озарена мыслью»
П.Ф.Лесгафт
В початковій школі
особливе значення мають міжпредметні зв’язки
,такі як навколишній світ, літературне
читання , математика, малюванняі т.д. Для розширення міжпредметних
зв’язків , а також з метою підвищення мотивації та інтересу у дітей уроком
фізичної культури,я проводжу щомісячні змагання між паралельними класами, ігри
,а також змагання між дітьми класу.
Командам видаються букви алфавіту на картках для того ,щоб діти склали слово-
назви команди (літературне читання) .Яка команда швидше складе слово отримує 10
балів і продовжує завдання ,задане раніше.
Сучасний урок в
початковій школі має основний напрямок : оздоровчий (зарядка, фізкультхвилинка
під час уроку у класі), освітній ,тренувальний. На уроці фізичної культури
ходьба на п’ятках, носках (для того ,щоб уникнути плоскостопості), ходьба з
високим підніманням стегна ( для правильності постави ноги під час бігу).
Освітні задачі. На
уроці фізичної культури я навчаю дітей свідомо виконувати вправи різного виду ,
оскільки фізична культура одна з основ нашого здоров’я. Діти 1-4 класів найсприятливіший матеріал для
формування основних рухових якостей і для виховання інтересу до фізичної
культури. На кожному уроці проводяться рухливі ігри в початку або в кінці уроку. Найсуттєвіші
зміни рухового апарату відбуваються у
віці з 7 до 12 років. Головна задача батьків та вчителів з фізичної культури не
пропустити цей момент (підтягування, згинання та розгинання рук в упорі лежачи
, стрибки в довжину з місця, з розбігу). Дітям потрібно пояснювати зі скількох
фаз складаються ці стрибки і що для цього потрібно робити ( щоденні
тренування).
Тренувальні уроки . Діти
в подальшому житті повинні тренуватися день у день, починаючи з невеликого
навантаження. Для гнучкості та спритності також необхідне тренування (елементи
гімнастики : місток, стійка на лопатках, стійка на руках, перекид назад та
вперед).
Ті діти ,які серйозно відносяться до тренування вправи,
її правильності , більшої кількості повторів, то ті діти в змаганнях отримують
грамоти. А між класами отримують бали і отримують грамоту за 1 місце. В кінці
уроку проходять спокійні ігри на увагу («Літають -не літають», «заборонені
рухи», команда зі словом «клас» та інші.
Методична робота відбувається щорічно поетапно.
Знайомство з учнями 1-3 класів та їх медичними показниками6 до
якої групи відноситься учень (основної, підготовчої, спеціальної).
На уроках
використовую ігрові моменти для підняття емоційного настрою та зацікавленості
до уроків фізичної культури, застосовую різноманітні методи - фронтальний, поточний, груповий,
змагальний, ігровий.
Використовую
спеціальні вправи на осанку, гнучкість та спостерігаю аналізуючи їх дію на хребет дитини.
Змагання
проводяться в класах, по паралелям. Переможці нагороджуються грамотами, фотографуються
для загальношкільного та класного стендів.
Рухливі ігри
різноманітної направленості я не використовую саму модель ігри, описану в
літературі, а творчо переробляю їх згідно з поставленими задачами, що дозволяє
підвищити рівень їх фізичної підготовки, забезпечити оптимальне навантаження з
метою підвищення оздоровчого впливу та досягнення більш високо рівня фізичного розвитку молодших школярів.
Працюю в мережі Інтернету – джерела спортивної
інформації, методики викладання в молодших класах по листуванню, спілкування по
скапу, цікавлюсь досвідом колег.
Елементарна,
правильна фізична освіта готує кожну
дитину до самостійного життя, щоб вона не
боялася ніякої роботи, ніякого напруження сил, щоб була готова
створювати своє сімейне вогнище.
Комментариев нет:
Отправить комментарий